вторник, 10 июля 2012 г.

Մեղավորը երթուղայինն էր


Մեկ-մեկ գժությունդ չի հերիքում հասկանալու լրջությունը,
Որը կեղծ է, դիմակավոր ու դու ես ստեղծել:
Սահմանափակում ես ինքդ քեզ ու փորձում ես ապրել քո ստեղծած հիմար օրենքներով,
Ընդամենը ցույց տալու համար "լուրջ կերպար",
Որը հենց մենակ է մնում գժվում է ու այդ գժությունն է կյանքը իր:
Երբ արթնանում ես, լվացվում, հագնվում ու դուրս գալիս մենակ չես.
Փողոցներում եռուզեռ, ձանձրալի , ուրախ դեմքեր, գործեր, ընկերներ...
Ու երբ երթուղայինում ես, հետ ես գալիս տուն, նույն եռուզեռը քո հիշողության մեջ է:
Հիշում ենք բաներ, որոնք առօրյա խնդիրները, հարցերը մոռացության էին մատնել,
Հիշում ենք այն, ինչ ժամանակին ներկա է եղել ու մեր առօրյա խնդիրը....
Հասնում ես տուն բացում դուռը, վառում լույսը ու հասկանում ես,որ խավարեց.... խավարեց ներսումդ մի բան,
Ու հասկացար, որ միշտ կա վերադարձ` մտովի վերադարձ այնտեղ, որտեղ ապրել ես
Այդ ժամանակ  հարց ես տալիս ինքդ քեզ . "մինչ այս պահը ո՞վ էի, հիմա ո՞վ եմ".
Ու հասկանում ես , որ դու ընդամենը դերասան ես, բայց ոչ սովորական....
Ինձ դերասան լինելու համար դերասանական կրթություն պետք չէ,
Ինձ պետք է "գիշերը"` հասկանալու, որ ցերեկը ես ուրիշն էի ,հիմա ուրիշ եմ:
Դա ինչի՞ց է տեսնես, չգիտեմ  կամ գուցե նրանից, որ գիշեր է կամ էլ ճիշտ երթուղային չեմ նստել...
Ուղղակի ոչ մեկին հետաքրքիր չես մինչ այդ պահը, հետաքրքիր ես հենց այդ պահին:
Մինչ այդ ուզում ես եղիր հանցագործ կամ հրեշտակ, էական չէ, իսկ հենց այդ պահին պետք է լինել ուղղակի "ներկայանալի"` անտեսելով "մինչ այդ"-ը...

Комментариев нет:

Отправить комментарий