вторник, 31 июля 2012 г.

‹‹Մարդկային բնազդները›› հիմա արդարացված են




Երբ այսօր ընկերներով շատից- քչից ուրախանում էինք, ինձ թվում էր`  այսօրը նման չէ իմ մնացած օրերին. այսօր բացառություն է, բայց…. Մարդկային ուժը չի կարող երբեք մրցել միևնույն "քաշայինի" հետ. այն միշտ ուժեղ է: Բայց մարդն այնքան ուժեղ չէ, որ կառավարի իր ուժը ու դրսևորի այն իրավիճակին ադեկվատ:
            Երեխային, ծնունդն ի վեր, կոպիտ ասած երես են տալիս, հետո մեղ մասած տուր, թե կտաս: Երեխան ինչ մեղք ունի, որ  իր ծնողների էվոլյուցիան անավարտ է: Չնայած, եթե փորձենք, ծնողին կարող ենք հասկանալ. փորձել եմ դրա համար էլ գրում եմ: Երեխան ինչ չարությունն էլ արած լինի, արժանի չէ “մտրակի” հարվածներին: Երեխան դռևս պասիվ ընկալողն է աշխարհի և նա ընդօրինակելու ու արժևորելու է այն, ինչ տեսնում ու զգում է: Հնարավոր է  և տրամաբանական է, որ բարոյախրատական երկար ճառերը նա չհասկանա, բայց նրա համար ավելի պարզ են ու հասկանալի գործողություններ: Ու ռեժիմով դարձած ծեծը ամեն չարությունից կամ նրանց կոչած “կապրիզից” հետո ոչ թե  վարքը կարգաորող ու ուղղիչ ֆունկցիա ունի, այլ հակառակը, կործանիչ է երեխայի համար:
Հարց.
- Ինչու՞ եք ծեծում:
- Նա չի հասկանում, “կապրիզնի” երեխա է ու անիմաստ լացում է, երբ իր ուզածը չենք անում:
Եզրակացություն
-          Ո՞վ է մեղավոր: Ես ինձ վրա չեմ վերցնի այդ բեռը ու ասեմ` ով է մեղավոր, բայց, որ երեխան անմեղ է` վստահ եմ: Փաստորեն, ստացվում է, որ ծեծել երեխային, ցավեցնել նրան,  “քանդել” ողջ հոգեկան աշխարհը` արդա՞ր Է: Մեկ-մեկ զարմանում եմ մարդու “հրաշք” ուղեղի վրա` նման հրեշավոր երևույթները ո՞նց է նորմալ ընկալում: Ամեն դեպքում ես նման հզոր ուղեղ չունեմ:  Ես ինքս բավական նյարդայնացա, քանի որ երեխան չարաշահում էր ամեն առիթ, բայց ամեն դեպքում ինչքանով հասկանում եմ դա արդեն նորմալ էր: Ցավում եմ, որ  նյարդերը ավելի ուժել են, քան ուղեղը, հակառակ դեպքում կլիներ մեր ընկերական հավաքույթը կատարյալ,  չխափանված մի խոսքով, "Happy End" կունենայինք վերջում :

Комментариев нет:

Отправить комментарий