четверг, 27 сентября 2012 г.

Ֆրունզիկ vs Justin



Որոշել էի բլոգումս նամն  դեպքերի վրա չֆիքսվել. առանց այդ էլ շատ են քննարկում: Բայց երբ կա ազդակ, ենթադրվում է, որ պետք է լինի նաև պատասխան ռեկցիա: Ու անհնար է չանդրադառնալ, քանի որ ամեն օր տեսնում եմ, ցավում... 
Գիտեք, երբ արթնանում, տեսնում ես մի “սիրուն բան” անկախ քեզնից սիրում ես: Երբ այդ “սիրունություն’’-ը կորում է սկսում ես ատել, բայց ու՞մ: Աաայ, խնդիրը հենց այստեղ է : Նման պահերին հիշում ենք մեր ազգային պատկանելիությունը, ազգային առանձնահատկությունները, ու լայն բառապաշարը սահմանափակ ուղեղներին չի հասնում անգամ: Էս դեպքում ատում ես  ու՞մ ` ինքդ քեզ ,դա ավելի մեծ ցավ է…բայց ես սիրում եմ ինձ: Ստացվում է մենք չենք մեղավոր: Իսկ ո՞վ է`իհարկե “նրանք”: Ու սկսում ենք ատել “ նրանց” : Ստացվում է` չգիտենք ով է արել ու ատում ենք: Սա շատ ավելի վատ է: Եվ  սա էլ պատճառն է նման այլանդակությունների դրսևորման: Չափից շատ ենք ատում… Մի բան, որ նորմայից դուրս է արդեն ադապտատիվ խնդիր է առաջացնում: Իսկ Ֆրունզիկի արձանը,  մեր հասարակության համար արդեն նորմա չէ, ավելին, արձանի մեր կողքին հայտնվելը ,առավել ևս: Չեմ ուզում ասել, բայց կասեմ. “ շուտ ա մեզ համար”: Եթե լիներ, օրինակ, Justin Bieber-ի արձանը, հմմմմ... Պատկերացնում եք ինչ ազգային խրախճանքի կվերածվեր  ու ինչ "հսկողություն" կլիներ. երևի արձանի կողքը մարդիկ կքնեին, չէ որ... Բայց  ասեմ, որ Ֆրունզիկի արձանով էլ  քիչ մարդիկ չէին ուրախանում: Բայց դե հիմա...
 Է՜հ, մի ահավոր բան եմ զգում ու չեմ կարողանում հայերենի ամենաճոխ բառապաշարով ներկայացնել: Ուզում եմ գոնե մի հատ թել գտնեմ, կառչեմ դրանից ու հավատամ , բայց չեմ կարողանում… Հետո, որ մի քիչ երկար մտածեցի գտա, հա (պատկերցնում եք, որ ավելի շատ մտածեմ.....): Իհարկե, կա մեղավոր :Բայց ո'չ "մենք" ենք , ո'չ "նրանք" : Մեղավորը ժամանկն է: Իսկ հիմա ժամանակը չէր, բայց փորձենք սպասել ու հավատալ այդ անորոշ ժամանակին: Երբ հանգիստ կլինենք, որ Ֆրունզիկը ապահով է ու ֆեյսբուքում էլ մեր ազգապաշտպան  դիմակով չենք դրդի մարդկանց ատելության: Կարևորը , որ չատենք. մեղավորին էլ արդեն գտանք!

Комментариев нет:

Отправить комментарий