вторник, 29 января 2013 г.

Ու ես սկսում եմ արդեն ծիծաղել...
















Ու ես  սկսում եմ արդեն  ծիծաղել...
Անարև մարդիկ սկսել են փայլել,
Հողմահարվածները սկսում են քայլել,
Քարի տակ հանգած սրտերը անգամ համառ պայքարել,
Հողոտ ու փոշոտ մտքերը ցնոր իմաստավորվել,
Սեր քարոզողները սկսել են սիրել,
Չ սեր սիրողները  սիրով քարոզել,
Անմեռ հիշատակները` հեշտ վերածնվել,
Հավետ մեռյալները ավելի մեռնել:
Խելագարները շարունակ  սիրել,
Ավելին, անգամ, նրանց էլ սիրել,
Անտեսված "բոմժերը" սկսել են տեսնել,
Չտեսնողները  "բոմժեր"մնացել :
Մաքուր հոգիներն անգամ պղծությունը շատ սիրուն անել,
Բարոյականն ու անբարոյականը այլևս չկռվել,
Մանկան աչքերում կյանքը չսպանել,
Մարդասպանները` կյանքերը փրկել,
Պաշտոնյաները գահընկեց արվել,
Կյանքը փրկել կամ վերագտնել,
Քիչ-քիչ մեծանալ , շատ-շատ հասկանալ, ուշ-ուշ  արտասվել,
Ու ես սկսում եմ արդեն ծիծաղել…

Комментариев нет:

Отправить комментарий