среда, 14 ноября 2012 г.

Մեկ շնչառություն, մեկ քայլ...



-Մա՛մ, դուրս եմ գալիս արդեն: Էլի ուշ եմ գալու սեմինարի եմ, կզանգեմ…
Լսվեց ընդամենը` “ես քեզ սիրում եմ”, ու արդեն դրսում էի…
Դե ժամը յոթին դեռ մթնած է ու հնարավոր է այդքան երազած մութ փողոցները տեսնել հենց մթության մեջ:
Ես համարյա միշտ ուշադիր եմ: Այդ օրը հասկացա , թե ինչքան ուշադիր եմ եղել, որ չեմ նկատել կարևորը
Չնայած մարդիկ կարևորը երբեք չեն էլ նկատում, ուղղակի միշտ խոսում են դրա մասին:
Արդեն ցուրտ է .. ու մանավանդ այդ ժամերին ավելի է սրվում: Չգիտեմ ինչից էր, որ ամեն ինչն էի դիտում այդ առավոտ` տերևները, մթոտ լույսերը, շենքի միակ պատուհանից  ծխող մարդը/ի դեպ  սկսել եմ հաճախ տեսնել նրան/….
Բայց ամենատպավորիչը ես էի: Որովհետև երբեք այսքան խորը չէի եղել: Էդ րոպեին մի տեսակ դիսկոմֆորտ զգացի, բայց հիմա սիրում եմ այդ վիճակը: Ես սկսել էի լսել շնչառությունն ու քայլերս.. և ոչ միայն լսել: Ինձ դուր էր գալիս, երբ տրորում, ացնում էի տերևները, երբ սառը օդը նույնքան հաճույքով էլ ծակում էր կոկորդաս…
Մեկ շնչառություն, մեկ քայլ, հետո նորից մեկ շնչառություն , մեկ քայլ ու այդպես այնքան մինչև վերածվեցին ակորդի ու արդեն գիթառս էլ է  դա զգում ու սիրում…
Այդ ամենը շարունակվեց այնքան մինչև լսվեցին մարդկանց քայլերն ու շնչառությունը…
Էլ չեմ լսում ինձ…սպասում եմ առավոտվան..
-Մա՛մ, ես գնացի…

Комментариев нет:

Отправить комментарий